2020. március 28., szombat

Green Clean Wet & Dry Sensor Cleaner, ccd cmos tisztító, szenzor tisztító - Jelenlegi ára: 6 000 Ft

Green Clean szenzor tisztító készlet eladó!
Új, csak a kartondoboz lett megbontva. Münchenben vásároltam 2018 szeptemberben.
4 készletet tartalmaz a szett, amely 4 alkalomra elegendő.
Full frame méretű szenzort tisztíthatunk meg vele. Állítólag az egyetlen igazán hatékony, házilag is használható tisztító.
Alapos portalanítás után, a szenzort nedves tisztítóval kell lehúzni, amíg minden kosz eltűnik. A nedves tisztító közel olyan széles, mint a full frame érzékelőnk rövidebbik oldala. Ezután a száraz tisztítóval szárazra törölhetjük. Érdemes minden tisztító mozdulatot egy-egy hosszú ecsetvonással végigvinni, majd megfordítani, hogy a foltosodást elkerüljük. Ez nagyon elhanyagolt, olajos, vagy dohányfüstös szenzorok esetében előfordulhat.
Szavatossági időt nem találtam. Kipróbálási garanciát vállalok rá. Biztos vagyok benne, hogy nem száradtak ki. Végig a dobozban tároltam, ill nagy és nagy forgalmat bonyolító fotó áruházban vettem.

Jelenlegi ára: 6 000 Ft
Az aukció vége: 2020-04-17 20:57 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése