2019. november 25., hétfő

Badacsony - Egry József szignóval - Jelenlegi ára: 1 Ft

A festmény keretezett, szignózott, a Badacsony sorozat akkotásait nézve színben, formában, és történelmi időbe illő alkotás.
1941-ben dátumozott festményt Dr. Várady istvánnak dedikálta a festő, aki barátja volt akkortájt.
A művet egy hagyaték során találta a nekem eladó, a történet tőle szárnazik, ezt én nem ellenőríztem le, a kép szignója és a téma, a színek, a formák valószínűsítik, hogy Egry alkotás. Az erdetiség garancia ikont a rendszer nem engedi váltani, de hangsúlyozom :  
a kép eredetiségét nem tudom igazolni, és szakértővel sem viszgáltattam meg, egy ismert aukciós ház többzöri megkeresésemre sem adott véleményt, ezért döntöttem az eladásáról.


Jelenlegi ára: 1 Ft
Az aukció vége: 2019-12-16 09:42 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése